close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej

    Strona Archiwalna
    Aktualna strona znajduje się pod adresem: gov.pl/dyplomacja

  • WIADOMOŚCI

  • 11 września 2014

    - Dyplomacja publiczna jest podstawowym narzędziem budowania marki POLSKA – powiedziała podsekretarz stanu Katarzyna Kacperczyk, podczas inauguracji dorocznej Narady Dyplomacji Publicznej, która rozpoczęła się 10 września 2014 roku w łódzkim Muzeum Włókiennictwa.

    W tym roku uczestnicy narady w Łodzi będą rozmawiać m.in. o promowaniu polskich regionów, dzieleniu się doświadczeniami transformacji gospodarczej i ważnych wydarzeniach w nadchodzącym roku, w tym rocznicach związanych z polskim teatrem.

     

    Narada Dyplomacji Publicznej za każdym razem odbywa się w innym polskim mieście. Dzięki temu wybrany region może zaprezentować swój potencjał. W tym roku Łódź przedstawi plany promocyjne związane z kandydowaniem do organizacji Międzynarodowej Wystawy EXPO 2022.

     

     

     

    Narada to okazja do wymiany doświadczeń w dziedzinie dyplomacji publicznej i kulturalnej dla dyrektorów Instytutów Polskich oraz pracowników zajmujących się sprawami promocji, kultury i nauki w polskich ambasadach i konsulatach generalnych na całym świecie.

     

    Podczas pierwszego dnia narady z uczestnikami spotkały się m.in. Hanna Zdanowska – prezydent Łodzi,  Monika Smoleń – podsekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Katarzyna Kacperczyk – podsekretarz stanu ds. globalnej polityki ekonomicznej, promocji i kultury w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Tegoroczna narada zakończy się 12 września 2014 roku.

     

    Biuro Rzecznika Prasowego

    Ministerstwo Spraw Zagranicznych

     

    Fot. Archiwum Urzędu Miasta Łodzi

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: