close

  • Polsce – służyć, Europę – tworzyć, Świat – rozumieć
  • WIADOMOŚCI

  • 25 października 2013

    Wytyczne zapisane w dokumencie „Zasady komunikacji marki POLSKA” to pierwszy kamień milowy w naszych działaniach i nowe otwarcie do dalszych wspólnych kroków - powiedział minister Radosław Sikorski, który 25 października przewodniczył w Ministerstwie Spraw Zagranicznych posiedzeniu Rady Promocji Polski.

    Członkowie Rady Promocji Polski jednogłośnie przyjęli uchwałę o spójnych zasadach komunikacji marki POLSKA. Będzie ona punktem wyjścia do  dalszych wspólnych działań wielu resortów we wzmacnianiu wizerunku Polski na świecie i mówienia o jej sukcesach.

     

    To mały krok, ale bez niego nie zaczniemy budować marki POLSKA. Przyjęcie tego dokumentu to dowód na to, że wszystkie instytucje są w stanie zgodzić się na wspólny sposób mówienia o marce POLSKA – powiedział Paweł Tyszkiewicz,  pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, które wraz ze Związkiem Firm Public Relations przygotowały, po konsultacji z resortami, dokument.

     

    Przyjęta w piątek uchwała Rady Promocji Polski mówi o tym, jak działać, ale i czego unikać przedstawiając Polskę w świecie.  Za dobrą markę naszego kraju są odpowiedzialni wszyscy – podsumował minister Sikorski. Zapowiedział, że dokument zostanie upubliczniony, tak by z wypracowanych sugestii mógł skorzystać każdy oraz rozesłany do organizacji i instytucji, które poprzez swoje działania obywatelskie promują Polskę za granicą.

     

    Biuro Rzecznika Prasowego

    Ministerstwo Spraw Zagranicznych

     

     

     

    "Zasady komunikacji marki POLSKA" - dokument przyjęty przez Radę Promocji Polski

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: